Új lakás

2013.07.20. 15:59

Amikor kijöttem június elején egy 6 négyzetméteres kis szobában kötöttem ki, amely számomra pöttyet kicsi volt. Ahogy állást találtam azonnal elkezdtem nézni egy új lakás után, amelybe a hét folyamán beköltöztem:

Erkély:

rl0ZiR06IGNKkCPa2hSqLoNB1a96KvOeALpu6uYoR9U.jpg

Szoba:

Uq0gAifPNKXAXRV8u1RTo6nCebGNrrnSfAB1llACr4A.jpg

Egy facebook poszton láttam meg a hirdetést: az Erasmus diákok lakáskeresős csoportjában adta fel a leányzó. Első látásra megtetszett, felkerestem a lányt, másnap már le is tettem a foglalót.

Spanyol kollégáim szerint elég ritka a jó tetőteraszos albérlet. Nem pár hónapot szeretnék itt tölteni, hanem jóval többet: mondjuk a következő pár évet :)

A szürke betont hamarosan átfestem vilásgos kékre, és további munkák is tervbe vannak véve.

A bejegyzés trackback címe:

https://barcelonaban.blog.hu/api/trackback/id/tr475416410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása