Munka Barcelonában - pipa

2013.06.19. 15:05

Május 8 - Beadtam 30 napos határidővel a felmondásom

Június 5 - Utolsó munkanapom Magyarországon

Június 6 - Megérkezésem Barcelonába

Június 19 - Megkaptam a hivatalos munkaszerződésem, Július 1-től alkalmazásban állok majd az egyik IT-cégnél

Nem egészen 2 hét alatt kaptam itt munkaszerződést... A szobatársak szerint is hihetetlen, azonban hogy ez így összejöjjön, kellett pár dolog:

  • 2012 Decembere óta - azaz bő fél éve - alakítgattam az önéletrajzom, és folyamatosan olvasgattam a szakmámhoz kötődő anyagokat. Ez idő alatt legalább pár tucat alkalommal javítottam az önéletrajzom szövegén...

  • Elkezdtem tanulni a spanyolt, azaz nem veszek el egy városban, az alap kérdéseket fel tudom tenni és megértem valamennyire a nyelvet. Azonban a gyenge spanyolt ellensúlyozandó erős angoltudásom van.

  • Aránylag nyugodt lélekkel váltottam országot: ha minden kötél szakad az előző munkahely nagy valószínűséggel visszavesz ( több, mint 6 évig dolgoztam ott, rendesen felmondtam, és kiképeztem az utódomat )

  • Szerencse, mert anélkül nem menne.

És... összejött a munka :) 3 személyes interjú után, amely bő egy hét alatt lezajlott tegnap jelezték, hogy felvennének és a mai nappal elküldték a hivatalos papírt is. Ennél simább átmenetet nem is nagyon tudnék elképzelni...

A bejegyzés trackback címe:

https://barcelonaban.blog.hu/api/trackback/id/tr185369088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása